Sider

lørdag 22. januar 2011

Stiiiilig lyskrone!! Hærlig nettsider. Lørdagskveld

Jeg har lyst å reklamere for en nettside jeg liker veldig godt: på Facebook så er det laget en side som heter Tips & inspirasjon: http://www.facebook.com/?ref=hp#!/pages/Tips-Inspirasjon-Til-Hjemmet/133220936727396 Himmel der er det mye aktivitet og mange gode ideer:-)
(neida jeg får ikke penger eller noe for å skryte av nettsiden, den er bare så utrolig bra!! )

Så vil jeg bare vise frem en lampe jeg syns er helt hæææærlig:
Er den ikke fin?? Den har jeg bare så lyst på.

Ellers så var Oslo oppholdet bra. Fikk endelig vært inne på Home & Cottage i Bogstadveien. Synd kofferten min ikke var så stor, men litt hærlig interiør-stæsj ble det nu shoppet inn. I morgen skal jeg begynne å vaske, sy, ommøblere her i heimen - og mannen min har gitt klar beskjed at jeg er helt "interiør-tullat".

Ha en fin lørdagskveld her inne i Blogglandia

P.S! har du besøkt: http://www.pandoraseske.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar