Sider

tirsdag 1. februar 2011

Min kommode?

Jeg har fått høre noe som egentlig gjør meg litt sinna! Min mann har hatt en gammel kommode stående i huset sitt. Da jeg traff han, flyttet jeg etterhvert inn til han. Kommoden har nu fulgt oss på lasset i mange år. Så ble den stuet i garasjen til svigerforeldrene våre noen år. Så fant jeg ut at jeg skulle lete frem kommoden og pusse den opp. Jeg syns kommoden ble riktig fin:


Nu har jeg fått høre at denne kommoden stod inne på svigerinnes soverom da hun bodde i huset, som tenåring (huset arvet min mann fra sin oldemor). Og svigerinnen min mener at kommoden har jeg ødelagt, og det er urettferdig at jeg har fått kommoden - og på toppen av det hele ødelagt den.

Jeg syns:
1) kommoden er blitt kjempe fin - og er ikke ødelagt!
2) når vi har hatt kommoden i 14 år og ikke hører noe om den, før jeg pusser den opp så syns jeg ikke noen kan komme å gjøre krav på den!!

HVA SYNS DERE?

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :)
    Og jeg må si det samme til deg! Masse nydelig!
    Elsket kjøkkengardinen dine! :)

    klem linda

    SvarSlett
  2. Urk, slikt er kjedelig! Håper det løser seg. Synes nå den ble superfin!

    SvarSlett
  3. Er det mulig..!!??? Har litt problem med å forstå at noen kan kan 'kreve' et møbel etter alle disse årene, men håper ting løser seg med din svigerinne! Kommoden ble iallfall knallfin :o)

    Nyt uken videre!

    KLem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Syns kommoden ble knallfin.
    Og etter så mange år syns jeg vel kommoden er deres. Håper det ordner seg.
    Med ønske om en fin helg.

    klem fra Skrotnissefrua

    SvarSlett