Sider

onsdag 27. april 2011

Påsken er over - kom mai du skjønne milde!!??

Jeg leser blogger og får så lyst å flytte! Nei egentlig ikke, men jeg vil gjerne ha litt av det gode været som er lenger sør i landet. Snøen ligger enda på plenen min, det er vått og klissete ute. Jeg vil også ta ut hagemøblene mine og spise lunsj ute - uten å fryse ihjel!!
Slik så stuen min ut sist sommer. Jeg har tatt av de hvite trekkene nu i vinter og gardinene mine er lilla og putene likeså. Skal jeg gå for hvitt igjen? Jeg er egentlig veldig lei av blonder, hvitt og minimalisme. Jeg har montert opp hyller og fylt de opp med krims krams...men savner en "rød tråd" i stua nu, i kjøkkenet også. Må nok shoppe inn flere interiørblader og håpe på at inspirasjonen kommer. Men siden jeg bor i finnmark så er det lenge til sommeren kommer hit opp så jeg har gooood tid!

1 kommentar:

  1. Hei på deg Sanne!
    Håper våren har kommet til deg nå, og at plenen din er snefri! ;)

    Du har vunnet 2. premie i lotteri hos meg... ;)
    Så jeg vil gjerne sende deg en liten pakke i posten.
    Kan du maile meg adressen din?!
    rikkekastaas@yahoo.no ;)

    Klem fra Rikke

    SvarSlett