Sider

torsdag 13. januar 2011

Mannfolk og barn ....

Er det bare jeg som har det slik??? Her syr jeg og pynter og syns det blir såååå flott. Så går det en time og mann eller barn forlater "åstedet" - og da ser det ikke likens ut som da jeg gikk. For eksempel:

Jeg sydde enda en pute av 2 kjøkkenhåndklær fra KID. Og både mann og barn syns den ble riktig flott.

MEN SÅ:

trallala ... jeg er så glad for jeg har vært så flink å  sy fin pute. Og hva ser jeg når jeg kommer inn i stua.

Da ser puten min slik ut!!! Er det mye forlangt at de rister puten etter seg??? Men bare for å ha det sagt: jeg maser ikke om det, jeg rister puten og sier ingenting:-)

2 kommentarer:

  1. Så nydelig pute du har sydd! :) Me like! ;) Godt å se at det er noen som har det slik som meg. Med to små unger og en samboer som nesten kan regnes som unge nr 3(hehe), er det ikke lett å holde det ryddig og i orden her. Men trøster meg med at det sikkert kommer en dag jeg savner den tiden ungene var rotete småtroll! ;)

    Ha en fin helg! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  2. He he! Kjenner meg veldig igjen. :) Med tre små barn og ett stort barn blir det litt kaos av og til :)

    SvarSlett