Sider

torsdag 20. januar 2011

Skulle reklamere for en blogg ... men det ble bare tull

Jeg skulle reklamere for Monicas kreative blogg, men bildet/logoen hennes ville ikke la seg kopiere. PC`en min nekta å lese filen ....grrr.
MEN her er nu nettsiden hennes da: http://monicaskreative.blogspot.com/ hun har en GIVE AWAY akkurat nu!

Ellers så er det siste kveld i Oslo. Gleder meg til å komme hjem. Har masse ideer for stuen nu. Må bare få min kjære til å hjelpe meg - og han pleier ikke være vanskelig så.
Har vært å shoppet litt hos Panduro så det blir nok noen timer forran symaskinen også.

God natt Blogglandia

1 kommentar:

  1. Hei på deg!

    Tusen takk for koselige ord inne på min blogg♥
    Bildet over skatollet har jeg malt selv, en av mine første i den stilen :) engelen i midten er ett kort i bomullspapir fra sagene vintage :)

    Ønsker deg en fin helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett