Sider

fredag 14. januar 2011

Snart studieuke i Oslo

Søndag reiser jeg til Oslo for å være på skolen en uke. Siste samling før eksamen. Skal bli godt å bli ferdig med det ene studiet, krevende når en er i full jobb også.
Må innrømme at jeg gleder meg å gå å shoppe litt i interiørbutikkene i Oslo. Men jeg vet bare av de som er i Bogstaveien og noen få nede i sentrum (eller hva man nu kaller Karl Johans gate-området for).
En butikk skal jeg til = Panduro! Dem har større utvalg enn det Panduro butikken her hjemme har. Blir nok endel blonder og annet krims krams som havner i kofferten min.

4 kommentarer:

  1. Heisann. Så hyggelig at du tittet innom meg:0).
    Takk for fin hilsen. Ønsker deg en riktig god helg. Kos deg masse på shopping i Oslo neste uke.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. So koseleg med besøk frå deg:)
    Og eg ser at vi slit med meir av same sort, flate puter og kattehår...hehe:)
    Godt tips å sy om kjøkkenhandklede til puter:)
    Kos deg på shopping i oslo, skal dit neste veke eg og faktisk:)
    Ha ei super helg
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  3. Hei,

    Så koselig at du blir med på give awayen min!
    Morsomt innlegg om pusen din lenger ned, jeg har to stk pusekatter. Drømmer om hvit sofa, men det går nok ikke...
    House of Oslo i nærheten av Aker brygge har mange fine interiørbutikker!

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på Bustebloggen. Velkommen tilbake skal du være :-)
    God tur til Oslo :-)
    Klem fra Bustenellik

    SvarSlett